arkadaslar 14 temmuzda idrar enfeksiyonu oldum hatta kan bile geldi idrarimdan iki kez ( birer hafta aralikla ) kan ve idrar ve idrar kulturu verdim crp cok yuksek cikti doktor antibiyotik verdi duzeldim biraz ama normalde tam o ara adet gormem gerekirken goremedim en son 29 haziranda oldum cok canim sikiliyor moralim cok bozuk doktora bu durumuda soylemistim adet sokturucu verelim demisti en son antibiyotigimi yarin icecegim sorum şu adet sokturucu kullanmalimiyim yoksa adetim kendiliginden duzene girermi yasim 38-39 😪😪😪😪