Anneler merhaba. Oğlum memede çok uzun süre kalıyor her emzirme sürem 1 saati geçiyo. Sürekli emmiyo da aslında uyuyup uyanıyo yine emmek istiyo. Acaba süt olmadıgı için mi öyle yapıyor yada besleyici mi değil sütüm anlamadım. 3150 gr doğdu 1. Ayda 4240 2. Ayda 5300 gr olmuştu. Her gün rezene içiyorum sabah akşam. Göğsümden taşmıyor ama sabahları dolu olup akşama doğru yumuşuyo göğüslerim. Öneriniz tavsiyeniz yada yorumlarınızı bekliyorum