Kızlar bebeğim 3 günlük çok güzel emiyor göğsümü de iyi tutuyor sütümde var göğüslerim baya büyüdü semsertler belliki süt var sıkınca da geliyor,fakat kaynanam sürekli sütün mü az neden ağlıyor saat başı hep emmek istiyor bilmem ne diyor sinirlerimi bozuyor gerçekten hep aç kaldığı için ki ağlıyor,kakasını da yapıyor çişini de yapıyor beni aşırı strese soktu napcam bilmiyorum 😭