Cnsutrkmn 1.5 aylık bebeğinizi ne kadar sıklıkla emziriyorsunuz. Mesela2 saatte bi emziriyorsanız eğer uyuyorsa uyandırıyormusunuz? Aç olan çocuk uyuyorsa uyanır diyorlar ama kafam çok karışık.
Ugggg Cnsutrkmn benim bebeğimin sarılık sorunu olmadı o yüzden 3 saati aşan uyumaları oluyordu emzirmk için uyandirmadim bir kere denedim uyandırdığım için çok eziyet etti acikinca kendi uayndi emzirdim ama sarılık varsa bebeğinde belli saatlerde uayndir emzir
Yalin Cnsutrkmn ilk ay 2-2.5 saatte birdi. Simdi 43 gunluguz, sarilik da olmadik, 3-3.5 saatte bir. Ama zannederim bi 15 gun sonra gece uyandirmayi gesicem, kendi uyanirmis acikinca. Uykusunu zamansiz bolmeye gerek kalmicak.
Miniktavsan Cnsutrkmn canım ilk 1 ay 2 saatte bir uyandırıp emzirmek gerekiyor. Ondan sonra bırak uyusun da büyüsün 🙏🏻 eğer uyuyorsa ne mutlu sende uyu dinlen güzelce
Cnsutrkmn Ugggg sarılık ilk ay olur genelde bizde başta oldu şimdi Yok çok şükür. Biz 43 günlüğüz 3 3.5 saat uyursa uyandırmayayım mı yani. Peki uyanıkken ne kadar süreyle emziyorsunuz?
Cnsutrkmn Yalin bizde 43 günlüğüz ben hala 2 saatte bi uyandırıyorum altını alıyorum emziryorum. Ama herkes bana uyandırma uyanır acıkınca diyor 🙄 uyanıkken hep emzir diyorlar 🙄
Yalin Cnsutrkmn evet ben de uyanikken emziriyorum surekli. Bence de bölme artik o kadar kisa sureli. Önce arayi uzat, 2.ay itibariyle de acikip belli etmesini beklicez. O asamadan sonra bi uyku duzeni olusuyor, onu bozmak cok mantikli diil😉
AnyelaMom Cnsutrkmn Acıkınca uyanmasından ziyade bebekler gelişimini uyku ile devam ettirir doktorunuz birşey demedimi? süt kadar uykuyada ihtiyacı var huysuzlaşabilir ve bunu alışkanlık edinebilir ilerde sıkıntı olmasın sizin için.