Huzurumm şey için sordum gebelikte diyet yaptım 3 kilo almıştım şeker sınırda çıkmıştı. Kilolu biri değilim ama gerçekten boş kilo yapan her şey yasaktı. Beyaz un, şeker, pirinç, patates ve rafine şeker içeren hiçbir şeyi yemedim. Ekmeği de kepek ekmek yedim. Ekmek dilimlerim sayılıydı her öğünde. Pilav ve çorbalar da aynı şekilde kaşık hesabıyla yedim hep. Ben diyet yaparken eşim bile kilo vermişti