minaa- Kızlar 6 gündür doğum yaptım ama dikiş midir nedir bilmiyorum ağrıyan şey yüryemiyorum oturamıyorm bişey batıyo gibi sanki bu durumu yasayanlar varmı varsa ne zaman gecıyo acaba???
Gamzeburkan minaa- 15gunden sonra rahatlamaya başlarsınız benimde dikişim çoktu ayakta yemek yedim günlerce oturamadim hergün agliyordum iki haftadan sonra rahatlamaya başladım darısı size
ayfer69 minaa- valla bende de 3 dikiş vardı ben dikilten yürüyemiyorum oturamıyorum sanıyordum meğersem hemoroid çıkmış vardı çok az ilk doğumdan ama ikinci doğumda artmış baya ağrıyordu komtrolde doktoruma söyledim krem filan yazdı şimdi rahatladım.
isabel minaa- daha yeniymiş. Dinlenmek, o tarafa oturmamak süreci hızlandırıyor. Ama tavsiyem fırsat bulunca ciddi anlamda yatıp dinlenin. Ben hemen ayaklandım bir çocuğum daha var diye. Ayakta ne kadar kalırsam o kadar ağrım oluyordu
Saniss minaa- benim anladığım içten bişey hissediyorsunuz öyle demi. Benimde sanki kanca ile alttan çekiliyor gibi oluyordu içten dikişler düştükçe rahatladım öyle çok ağrım olunca parol içiyordum
Emine_1245 Ilk iki hafta normal şekilde oturamamistim. Acım ve ağrım vardı ilk günler. Iki haftanın sonunda iyi olmaya başladım. Yanı ilk günler böyle olman çok normal. Bakımını güzel yap birkaç güne toparlanirsin