Deniz3402 Sürekli ama sürekli beşiğinde hareket ediyor nerdeyse tepiniyor. Yatakla savaş halinde. Yatağı park yatak vallahi gıcırtısındam ben uyuyamıyorum. Sizinkilerde böyle mi bu aylarda normal miii