Bebekcik2406 Memleketten dondugumuz aksam 19 aylik kizim rahatsizlandi. Diger gun agzi dolu, burnu dolu. Huysuzluk, hafif ates. Sonrasinda ishal kusma. Doktor bogazinda enfeksyon var dedi, antibiyotik, calpol yazdi. Aradan birkac gun gecti. Esim ve ben de rahatsizlandik. Covid pozitif. Zaten kimseye veremeyecegimiz icin kizimiz covid mi enfeksiyon mu bilemedik. Ama 10 gun oldu hala tam iyilesmedi. Bir de dun fark ettim, 2 sut diai cikmis. Yani kizim.covid mi degil mi emin degilm; ama evdeyi biz pozitifiz. Ateslenirse calpol veriyorum. Her gun dus aldiriyorum.