Merhaba 55 günlük Bebeğimin öksürüğü, hırıltısı ve burun tıkanıklıgı sebebiyle doktor prospan bitkisel şurup verdi. İçirdim fakat Bebeğim emme dışında sürekli uyuyor. Normal mi? Yan etkileri mi? İnternette bu ilaç için içinde %30 alkol var sersem yapar yazıyor. Kullanan var mı?