Kizlar bebegim 8 ay 13 gunluj ne yapsam yapim susmuor kendi basina oynamayi falan sevmio.oturtuorum aglior gezdriorum aglior.besikte araba gezisinde.3 doktor kontrolunden gectik,biraz kilo fazlamiz var ama bu kadar aglamasina sebep olmazmis.ahlagi boyleymis oyle dedi 3 ude.ama ben yoruluyorum butun gun kucagimda.emekleme aktiviteleri yaptiriorum hergun emejleyemio hala oturmasi bile dengesiz.orumcekte bile durmuo.cizgi film izlemio.napsam şastim.cevremden cok tepki aliorum.sessiz sakin ortamda oturtsam kalabaliga alistir bunu diyorlar,kalabalikta olsak aglamasindan rahatsiz oluyorlar.ccuk kalabaligi pek sevmio.ha yalnizkende cok duruo sayilmaz zaten .her turlu durmuo.butun gun aglior.zaten 5 ay 23 gun siddetli koliktik.biogaia lar nurse harwsysalar kullanmadigimiz sey klmamamisti biraz azaldi.hala duzelmis sayilmaz.ama bu kadar ds aglamasina sebep olmamali yani.sunnet ettircez.ama.mayasir falan yokmus.aglamasi devam eder agliosa dediler.ne zaman duzelecek bu boyle .sabrim tujendi.arads bi oturup agliorum.allahtan geceleri uyuyo diyorum.bazen onuda yapmio.gece 1 de uyanip daha uyumuyo.alt 2 disimiz cikti.salya sumuk.mahvolduk.ustten beklioruz simdi.atesimiz cikio falan filan da disine ilac suruyorum ediyorum zeytinyagli karanfil,calgel,hicbise fayda vermio.tum gun huzursuz,anlayacaginiz ne gaz bitio ne diş,ama ben mahvoldum.45 kiloya dustum.yardim alamiorum cunku ccuk en iyi bi nebze bende duruo.yoksa baska kimsede durmuo.babamiz da il disinda calisio.