Faddi54 siz bosverin etrafinizdakileri, çocuk sizin çocuğunuz, onun en temel ihtiyaçlarını siz bilirsiniz, merak etmeyin mama verdiğinizde de ağızlarını acicak kendini bilmezler olucak, bu sefer de, “aaaaa mama mi veriyosun, neden veriyorsun, ben bilmem kaç çocuğu mamasız büyüttüm, şimdi gençler böyle hemen kolaya kaçıyorlar…” vesaire vesaire sonu gelmez bunun, siz güçlü bir annesiniz, kaç ay boyunca o yavruyu karnınızda tasimissiniz, doğduğunda uykusuz gecelerde savasmissiniz, o yüzden bebeğinizin ihtiyaçlarını da en iyi siz bilirsiniz, mamaya gerçekten ihtiyacı olup olmadığını da, kilo alımı gayet iyi bence hatta bence değil Dünya sağlık örgütünün belirlediği rakama göre gayet iyi, kendinizi bos yere yetersiz hissetmeyin