Merhabalar. Sizde de bu durumu yaşayan oldumu. Bebeğimin bacakları morarıyor. Teni beyaz pembe. Damarları pul pul gözüküyor çok ayakta durdukca veya mama sandalyesine koyunca kucakta durunca bi süre sonra mosmor oluyor. Beyaz tenli olduğu için oluyormuş diyorlar ama bu beni ikna etmiyor. 8 aylık bebeğim daha. Kardiyolojiye gidebilirsin dedi doktorum. Ama ankarada bebek kardiyolojiye bakacak boş muayne randevu bulamadım. Sürekli bakıyorum. Sizce ne olabilir bi fikriniz veya yaşamışlığınız vamı?