kaymakliekmekkadayifi Kizlar bebegim 5 aylik. Kafasi alni diger yerlerine gore daha sıcak atesi var gibi koltuk altindan olctugum 36.5 37 cikiyor ama yanaklari kolu bacağı vucudu daha soguk alnina gore niye boyle ?
CansuReis kaymakliekmekkadayifi Benim kızımında öyle bir türlü anlayamıyorum doktora gittiğimde de unutuyorum sormayo
kaymakliekmekkadayifi Adelezra yapiyorum cok sukur atesi yok sadece dun gece 38e cikti oda benim yuzumden odayi hamama cevirmisim havalandirinca dustu yine 36.5a
kaymakliekmekkadayifi CansuReis ay bende bende. Not aliyorum aslinda soracaklarimi ama nkta bakmayi unutuyorum😂
Mom0909 kaymakliekmekkadayifi diş çıkarmaya baslamıs olabilir biz diş çıkarırken hep kafası yanıyo atesi var gibi ama öçlünce cıkmıyo kafa sıcak 1 yasındayız hala aynı diş zamanı kafa Hep sıcak
otose_san kaymakliekmekkadayifi uykusuz kaldığında olabilir, hava sıcak olduğu için de olabilir. Su vermeyi ihmal etmeyin, başını boynunu yıkayın
kaymakliekmekkadayifi otose_san surekli elini ayagini yuzunu boynunu ensesini yikiyorum aslinda. Su da veriyorum ve cocuk deli gibi iciyo garibim susuzluktan ölmüş denir ya resmen öyle
kaymakliekmekkadayifi Dilcem28 ben koltuk alti derece kullaniyorum alninin isisini olcecek aletim yok . Ama bide surekli ayni 4.5 ayliktan beri falan hep kafa sicak😀
NefesMaviDeniz kaymakliekmekkadayifi Neredeyse tüm bebeklerin 1 yaşına kadar başları vücutlarına göre daha sıcak olur. Bu normal kabul edilen bir durumdur. Bu nedenle bebekler 1 yaşına kadar alından ateş ölçer ile değil kulak yada koltuk altından ateş ölçer ile bakılması gerekmektedir ki yanlış ölçüm olmasın diye..çok çok nadir bebeklerde d vitamini eksikliği varsa da kafaları daha sıcak olur ama bu nadiren görünen bir durumdur.
kaymakliekmekkadayifi NefesMaviDeniz d vitamini takviyesi de yapiyoruz damla ile o ihtimali o yuzden eliyorum o zaman dediginiz gibi normal olan bi durum olabilir cok tesekkur ederim :)
Adelezra kaymakliekmekkadayifi yaaa ben tahmin ettim …. 🤣❤️ Ara sıra ıslat kafasını hatta ben o dönem hergün ılık su dusu aldırdım kızıma … bebekken gram isilik pişik olmadı
Mom0909 kaymakliekmekkadayifi ozman kesinlikle dişten bizim ilk dişleriniz 5 aylıkken cıktı tam 4 aylıkken diş agrısı baslamıs tı hala aynı Keşan dişten canım aklında olsun kafası yanıyo sa bilki diş ama yinede doktoruna sor sen birde bizim ishal gibi olur eger öyleysede korkma hiç dişten
otose_san kaymakliekmekkadayifi bu havalar çok etkiliyor bebekleri, yapacak fazla da bi şey yok ne yazık ki