Prensesannesi38 şöyle söyleyim. 1.5 yaş civarı yanında yatıp uykuya dalmasını bekledim öyle alıştırdım. Bu rutine alıştıktan sonra da ben artık beşiğine sığmıyorum diye yavaştan kaçmaya başladım. İlk başta ayak ucunda oturdum uykuya dalarken. Ona da alışınca sandalye çekip yatak yanında oturmaya başladım. Desteksiz uyuyor bayağıdır ama yanında oturuyoruz. 😁
Birkaç kez otururken bi işim var dönicem diye kalktık, o sıra kendi uyumuştu. Bizim de yanında oturmamıza gerek yok aslında ama ana yüreği işte😬 33 aylık bu arada