selin-1903 Merhaba bebegim var kpss çalışmayı düşünüyorum ama nasıl bir yol izlemeliyim önerebileceğiniz şeyler var mi
[silindi] selin-1903 benimde ikizlerim var ikide büyük çocuklarım var bende çalışmayı düşünüyorum hayırlısı ile inşallah 🤗
Azra-Ayaz selin-1903 çok zor oluyor benim de iki çocuğum var bir çocukla denedim geçen sene çok zorlandım hep yarıda kalıyor ama gerçekten evde ve çocukta yardım edecek biri varsa işler değişir ☺️
selin-1903 [silindi] kac yasindalar umarım bir plana oturtabiliriz ev işlerini felan yüzeysel yaparim artık yapacak bir şey yok 😂
[silindi] selin-1903 valla eşim yapacak ben ders çalışacağım artık 😅 oğlan 9 kız 6 ikizlerim ise 8 aylıklar 😬
[silindi] zynn inşallah canım ya bakalm nasıl olacak da eşimde yardımcı olur üstesinden gelmeye çalışacağız artık 😬