Temmuzda kimyasal gebelik geçirdim. Adetle birlikte attım. Ama bu ay normalde 3 gün önce olmam gerekiyordu fakat hala olmadım. 2 tane test aldım yaptım sonuç negatif. Ama beyaz akıntım var normalde olmazdı akıntım. Acaba kimyasal gebelikten sonra adet düzensizliği oluyor mu?