Lilasever1 ya benimde başıma gelmişti 2 aylığa yaklaşmıştı tırnak makasını tırnağına geçirdim sandım o elini çekti ben çektim o çekti ben geri çektim derken zınk diye ses geldi o an ağlayışını unutmuyorum canımdan can gitti heryer kan revan içinde oldu vicdan azabı çektim ama sonrada geçti izi bile kalmadı açık bırakmıştım ben