Ybksln valla ya, milletin benim cocugum bi tek bunu tuttu dedigi emziklere bir hevesle verdigim paralara yazik😀 koleksiyon yaptim duruyorlar bir kutuda. Ama soylr bisey yapiyorum arada, bilmiyorum iyi midir kotu mu. Disleri kasiniyor agriyor diye yumrugu surekli agzinda bizimkinin. Ben de emzigi kutusuyla birlikte buzluga koyup dondurdum. Belki soguk soguk dis etlerine iyi gelir diye. Agzina emzik alir almaz öğürüp atan cocuk, cuk cuk emdi😀 belki zararlidir diye cok yapmiyorum ama arada rahatlatiyor sanirim dis etlerini.