Merhaba 18 nisanda doğum yaptım göğüslerim çok yara oldu benimde bebeğimi emziremiyorum çünkü çok kötü durumdalar bende bazen sağıp veriyorum arada mama veriyorum mecburen bende lanostill kremi kullandım zeytinyağı sürdüm bepanthen kullandım geçmedi mama verincede çok rahatsız oluyorum banada önerebileceğiniz şeyler var mı