Kızlar 21 günlük bebeğim var ilk doğduğunda sütüm geldi ama çok azdı sürekli ağladı oğlum hastanede doktor bu cocuk aç mama verin dedi bizde verdik ertesi günlerde de vermeye çalıştım ama tutmadı zaten 37 haftalık doğdu sonra sarılık geçirdi mama iyice arttı sonra bu böyle olmayacak dedim kendimi sağmaya devam ettim süt artırıcılar kullandım doktora sordum silikon göğüs ucu önerdi ve emzik önerdi bebeğim 2 gün emziği tuttu emiziği tutunca göğsümü verdim almadı silikon uç geldi onu kullandım bebeğim tuttu çok şükür her gün emzirmeye başladım bu şekilde ama bebeğim bi saat emiyor ağlaması durmuyor gidip mama yapıyorum ancak uyuyor sonra yine emzirmeye çalışıyorum ama mama ya alıştığı icin mi sütüm az geldiği için mi bilmiyorum göğsümde ne kadar durursa dursun mama da istiyor ağlıyor ağzını acıyor bu arada sağmaya devam ediyorum artsın diye ne yapacağımı şaşırdım bebeğim çok güzel emiyor sorun yok ama doymuyor biraz uzun oldu inşallah anlayan vardır beni 😔