Fatoscum kizim 30.5 aylik. Tvde izliyor, telefonda da piano kids diye bi uygulama var bazen onunla oynuyor. Mesela kapatirsam asla aglamaz cizgi film tv diye tutturmaz, yemeğini tv acik olsa da yer kapali olsa da yer hic sıkıntı yasamadim Ben bu tv konularda hic kati olmadim acikcasi. Olmam da. Evimde 7×24 tv aciktir hep. Kizimin ogle uykulari uzun baya, sadece o aralar kapatiyorum o kadar yani onun disinda hep açık. Bizle yeri gelir izler yeri gelir oturur bi yandan oyun oynariz. Tvsiz asla yapamazdim sahsen ben. Hicbisey olmasa bi muzik illa acik olacak. Olumsuz olarak bize hicbir sekilde yansimadi ama. Aksine ogrendigi sayisiz sey oldu. Hayvan taklidi olsun, kelime olsun, sayilar alfabe vs olsun.