SevcanEbrar Hastaneler bile mikrop yuvası aslında böyle düşününce avm yada dışarısı pekte farketmiyor benim için.
Miniktavsan Aysenil_ biz 1 aylık olduğundan beri ihtiyacımız oldukça gittik evet dedikleriniz doğru ama emziren anneler için çok bir seçenek yok bebeğimi kimseye de bırakmam Bi değişiklik olsun diye bikaç saatliğine gittik hep. Simdi de gidiyorum 8aylık olduk marifet değil ama havalar Bi sıcak Bi soğuktu dısarda vakit geçiremedik.. Şimdi yaz geliyo insallah adımımı atmam 😅
Bssrr Aysenil_ avm için daha boş zamanlaro tercih edebilirsiniz mesela haftaiçi hatta uyarsa mesai saatler o zaman çok kalabalık olmuyor kapı önleri içinde bebek arabasına örtü örtünce sigara dumanından koruyormuşum gibi geliyor deneyebilirisniz
Aybukealtintas Aysenil_ 20 günlktü tatile gittik oradada avm e girmiştik, bu kadar pimpiriklenmeyin lütfen zaten kaparsa havadan dahi mikrop kapabilir herkes, siz kendi titizliğinize dikkat ettikten sonra bence sorun yok
elmaliturta Aysenil_ gittiğiniz zaman mümkünse bebek bakım odası kullanmayın ben bi kez alt değiştirmek zorunda kaldım altına bez falanda sermiştim rota virüsü kaptı ondan sonra altını soyunma kabinlerine girip bebek arabasında degistirdim ve emzireceksem soyunma kabinlerinde emzirdim bebek bakım odası kullanmıyorum hiç sorun yaşamadım böylelikle
Ayaniz Aysenil_ 40 günlükten itibaren 3,4 kere avmye gittim . Emzirme odası olması vs sebeplerle daha rahat ediyorum ben, dısarda gezebilcegim pek bi yer yok cünkü bebegimle. mikroplar heryerde var , illaki gidicez birşey olcagını sanmıyorum
Mertsmom Aysenil_ bizimki de 5 ocak doğumlu,avm dışında gidilebilecek yer olmadığı için hep gidiyoruz
Firdevs Aysenil_ oğlum doğdu hastaneden çıktık daha 3 günlüktü hastane çıkışı avm de e bebekten süt sağma makinası almam gerekiyordu daha eve girmeden ilk avm ye e bebeğe gitti oğlum yani 🤣 20 kırkını ve 40 kırkını da denizde uçurduk 🙈 4 haziran doğumlu oğlum 🤣
Aysenil_ Görüşleriniz için hepinize teşekkürler annişler yanlış anlamayın öyle kalabalık ortama sokmam yok şunu yapmam diye burjuva takılan annelerden değişim sadece bağışıklık sistemi tam oturmamış aşıları tamamlanmamış bebeğim için endişeleniyorum biraz büyüsün gezme sayılarımızı artıracaz zaten.Aşı reddi yüzünden bazı virüslerin hortlaması birton yabancı insanın ülkemize gelip görülmedik mikroplar getirmesi (meningononk b gibi) endişelerimi daha da artırıyor sonuç olarak ben önlemimi alayımda gerisi allaha emanet.Hepinize iyi akşamlar grsrz:)
Papatyam Aysenil_ şükür ki şırnak da a v m yok 🤣 market manav kasap gibi yerlere altı ayı geçtikten sonra gittim
Aysenur0zbay Aysenil_ bende 2 ocakta dogum yaptım avmye gitmedim ama pazara gittik ve arkadaslara gezmeyr gittik 2 3 kerede markete gittim
Pinaryldrim Aysenil_ biz gecen daha 39 gunlukken basladik gitmeye malum soguk havalar sizinki.4 aylik olucak nerdeyse hicbirsey olmaz siz iyice giydirin yeterki dikkat edin
Keskeuyusam Merhaba bayadır girmiyorsunuz ama forumda gördüm Turgay bazı hala öneriyor musunuz acaba güzel şeyler yazmışsınız kendisi hakkında
Minikbirkalp Son 1 aydır gidiyorum öncesinde her ihtiyacımı eşim aldı ama.artk sıkıldım bunaldım benimde dışarıya çıkmaya ihtiyacım vardı kanguruya koayarak gittim çok kalabalik ortamlara girmedim keyfe gezmedim işimi hallettim çıktım