Nur_94 Oğlum 6 aylık oldu , Avent kullanıyoruz 2 numara emziği kullanmaya başladık ama 6+ aylık emzik almama gerek var mı ?
Aydanzeyd Nur_94 bence degistirin.ben degistirmedim su an 13 aylik ama 12+ aylik emzik basligindan su icemiyor. 9+ dayiz daha🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️Cok pismanim
Gycl Nur_94 almak istemiyorsan deligini bir tik genişletebilirsin zaten bir süre sonra ısırarak kendileri hallediyor 😊