Angel35 keşke baştan alıştırsaydın ben de anne sütüyle besliyorum sonra ek olarak mamaya başlayacaktım ama bir türlü biberon almadı 4. Aydan beri deniyorum tutmuyor ablam başta demişti ama en az günde bir 2 defa biberonla ver unutmasın biberonu ilerde hiç alıştırmazsanız diye haklı çıktı çok pişmanım bir alıştırma yolu bulursanız bana da söyleyin lütfen 5 ay 16 günlüğüz