Bebeğim 10 aylık yaklaşık 1 aydır (diş çıkarma evresi) hastalanmıştı kendine geldi ama hastalandığında iştahı gitmişti şimdi sağlık durumu iyi alttan iki dişi patladı ama hiç birşey yemiyor memeden başka ağzına hiç birşey koydurmuyor ne yapacam bilmiyorum 😔