Valla aynısıydı kzım bir dk susmazdı psikolojim bozulmuştu habire diyorlardı biraz keyfini çıkar tadını çıkar neyini çıkarayım kızım mosmor olana kadar ağlardı içim giderdi kucağımdan hiç indirmedim yeter ki okdr ağlamasın diye yatağına koyduğum an uyanırdı asla uyumazdı 4 aya kadar koynumda uyudu ne uyku vardı ne bşrley zombi gibiydim şimdi elhamdulillah 8 aylık olduk 🥰gerçekten geçiyormuş öyle böyle sabır sabır sabır