birannezgisi Merhaba gaz sancisi ceken kolik bir bebegim var 2.5 aylk emziriyorum acaba kahve ictiniz mi emzirirken ? Decaf icsek olur mu mesela? Sevgiler herkese💕
lanadelmiyav birannezgisi oğlum 4.5 aylık olmak üzere, içtim içiyorum bir kupa olmak şartıyla. Ama benim oğlan kolik değildi.
sokomel decaf içebilirsin ben doğdu doğalı öyle yapıyorum bebeğim 17 aylık hala normal kahve içmiyorum kafein almasın diye. tabi benim gibi bu kadar uzatmanıza gerek yok ama ilk dönemlerde decaf için bence.