Kızlar ilk bebeğim yeni ek gıdaya geçtik çok heyecanlıyım Bi yandan da korkuyorum ya boğazında durursa nasıl yediricem diye 🤦♀️ şimdi bugün pazardan kabak ve karnabahar aldım, muz aldım 6. Ayda bunları yediren anneler gördüm nasıl veriyorsunuz çorbalarını mı yapıyorsunuz, haşlıyo musunuz? Muzu da nasıl veriyorsunuz Bi anne okumuştum baya oldu muzu irmik bilmem ne falan mama şeklinde vermişti bide ezip falan mı vermeliyim kendi sütümden de katsam nasıl yapmalıyım tecrübeleirinizi bekşiyoeuumm caanlaarr