zeynepbali04 Kızlar kızım yoğun bakımda süt sağlam lazım ve ucu baloncuk baloncuk süt ve kan topluyor çok acıyor sağamıyorum çabuk iyileştiren önerilere ihtiyacım var lütfenn 😔
Deletedmom0099 zeynepbali04 gümüş kapak alın ve sağma hariç hiç çıkarmayın, 24 saatte düzelmiş olur e bebekten silverina marka olanı kullanmıstım ben, piyasaya göre en uygun fiyatlılardan
Elmas16 zeynepbali04 zeytinyağ sürüp kavanoz kapağı kapatın hemen yumuşuyor benim öyle iyileşmişti birde lahana kapatmıştım çatlamıştı kanıyordu zor emziriyordum ağlayarak. Allah yardımcınız olsun inşallah
Alptekinyusuf zeynepbali04 cok iyi anlıyorum senı benım oglum da 2 ay yattı ve acı içinde sagdıgım sutleri vermediler çok zor
Feyzaumay zeynepbali04 acaba sağarken mi zarar veriyorsunuz bebek emmiyor sa siz sağımda hata yapıyor olabilirsiniz onuda Bi gözden geçirin derim
zeynepbali04 Hamsicikk lansinoh göğüs kremi kullanıyorum o yumuşatıyor 2 dakika sağıyorum yine aynı kabarıp kan topluyor
zeynepbali04 Hamsicikk kapağı yarın alcam bakalım inşallah ise yarar göğsün taş gibi oldu sağamıyorum
zeynepbali04 Ebru1208ahmet pazar günü doğum yaptım pazartesi taburcu olduk eve geldik ateşi cıktı hastaneye götürdük direk yoğun bakıma aldılar hala yoğun bakımda ve pazartesinden sonra belli olacakmış ne zaman çıkacagi
zeynepbali04 vildanamine Ewet kullanıyorum ama sağarken tekrardan kan topluyor ve baloncuk oluyor patlıyor