Çapak tutmasinin nedeni göz yaşı kanalı tıkalıdir o yüzden çapak oluyor serce parmağınızla göz kenarina hafif hafif masaj yapin .bizde de oluyordu doktorumuz masaj yapmamizi önerdi .bide capagi kendi sütünüz yada ılık suyla islatiğiniz pamukla silebilirsiniz geçmişler olsun🙏🙏