Deletedmom727207 Merhaba. 20 aylık bir kızım var 4 sonra işe geri döneceğim. Kızımı kreşe yollayacağım ama nöbetlerim de olacak. Eşim de vardiyalı çalışıyor. Nöbetlerinizde kim baktı kızınıza? Zor oldu mu? Bilgi verirseniz çok sevinirim.
Edanc Çok zor gerçekten bende 26 gün önce doğum yaptım henüz işe başlamadım. Bir de gurbetteyiz eşimle. Şöyle yapmayı düşünüyoruz ben gündüz çalışacağım eşim gece, bir şekilde yürütürüz diye düşünüyoruz. Umarım yardımcı olacak cevaplar alırsınız 🙏