HappyKids Merhaba canımız annelerimiz, “Bebeğinizin Uyku Düzenini Sağlama İpuçları!” başlıklı blog yazımız yayında! Bebeklerin Uyku Düzenini Bozan Durumlar Bebeklerin Uyku Düzeni Nasıl Sağlanır? İçerikler Linkte! 🚀 https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/bebeginizin-uyku-duzenini-saglama-ipuclari/ Bebeğinizin bir uyku düzeni var mı? Uyku düzenini nasıl sağlıyorsunuz? Yazımızı okuduktan sonra konuşalımm. 🥰
Yazannesi1 HappyKids gazlı bir bebeğim var ve son zamanda hem emzirip hem kucakta sallayıp hem pış pıl yapıp bi elimlede pat pat yapıyorum Allah ne verdiyse yinede zor uyutuyorum 🥺 lanet olsun bu gazaaaaa ve yazdıklarımı hepsini bi anda yapıyorum 😭
Omerinannesi342 HappyKids yazın nedense uyku düzeni değişti normalde en geç 9 da uyurdu şimdi onda ve on buçukta uyuyor 😢
Dlnugrluu HappyKids maalesef benim bebeğimde çok gazlıydı sürekli kucağımda gaz çıkarmakla geçiyordu zamanım şimdi 3 ay 11 günlük olduk ayakta sallayarak uyuyor ve çok kısa uykular yarım saat sürüyor nasıl düzen oluşturacam bilmiyorum çok agresif bir bebeğim var
AzzSonraa Modanne ne yaparsam yapayım sabahın 5 buçuğunda tepemde bitiyor bık tım erken uyanmaktan varsa çözümü yazın lütfen 🙏
Cloudsmom Yatağına yatırınca kendi kendine uyuması kolay bişey değil maalesef pratikte. Çatlayana kadar ağlıyor.
1balkizannesi Cloudsmom benim bebeğim 11 aylık olana kadar kendi başına uyudu ama diş ortam değişikliği falan derken artık iki uyku uyurken Bir uykuya düştü Öğlen 3 saat uyuyor başka uyumuyor Çünkü ikindini uyursa gece uyumuyor
bahardonmez Yazannesi1 kendimi gordum ne gazmis bende 29. Gunlik bebegime neler yapiyorum uyumjyor uyusa da 30 dk ya maksimum kendi sancisina uyaniyor. Sizin ki ne kadar uyuyor
brlmltm Yazannesi1 ya size hep denk geliyorum burda bir türlü de yazamıyorum. Bebeklerimiz o kadar benzer ki☺️Gazdan uykular bölük pörçük, uykuya dalması inanılmaz zor sürekli kucakta olmak istiyor…3 ay sürecek deniyor bakalım son 1 ay diye avutuyorum kendimi🥴
Yazannesi1 bahardonmez benim bebeğim 58 günlük ilk başlarda güzel uyuyordu ama son 15 gündür geceleri bir tık iyi ama gün içinde 5 saat uyutmaya çalıştım geçen gün 2 saat uyusun diye 🥺 gün içinde yüz üstü yatırıyorum 1 saat falan uyuyor en azından ama lanet gazdan yine uyanıyor
Zeyna90 bahardonmez acaba emziriyorsanız kesinlikle kimyon cayı her gun onerırım gercekten coraplarda sureklı ayakta kalıcak ben boyle cozum buldum Allah kolaylık versin
Hazal1k bahardonmez sanci çayı yokmu onu verin gün boyu 100 gram verin ılık içirin faydası olacak ben sanci çayı veriyorum rahat uyuyor gece uykusu da güzel geciyor bizde cok şükür
Pinnaris Omerinannesi342 bende sıcaklara bağlıyorum uyuyor ama uukuya dalamıyor bol bol su veriyorum o zman serinliyor ve uyuyor
Uykuyahasret Dlnugrluu bu şey değil mi yaaa benim oğlum 🤦🏼♀️ 3 ay 15 günlük uykuyla kavga ediyor resmen
123_ayse Dlnugrluu benim de kızım 4 ay 19 günlük kolik bir bebekti gündüz uykuları 30 dk yi geçmiyor hemen uyanıyor ağlıyor durmadan. Geceleri de aynı 5-6 defa uyanıyor. Uyku düzeni olmadı daha
Oykusareninannesi Dlnugrluu aynı sorun bizde de var malesef ama 10 gündür falan sanki düzeliyo gibiyiz.ayağımda sallayıp uyutuyorum sonra hamağa geçiriyorum 40-45.dakikada uyanıyor hiç konuşmadan geri sallıyorum tekrar uykuya döndürüyorum böylelikle 2 saate yakın uyuyor denemenizi tavsiye ederim ☺️ Tabi o uyusun diye hiç iş yapmıyorum yapsan bile yarım saat sonra gelip yanında bekliorum uyanması yakın diye 😂
Similay46 Dlnugrluu tekrar uyutmuyo musnz uynınca. Uykusunu almadan uuanmış oluyo çünkü.benmki de öyle
Zehracvc Pinnaris ne kadarlık bebeğiniz su veriyorsunuz ya benim 2 aylık çoo azcık veriyorum oda 5,6 günde bir acaba hergün vermeliymiyim 🙏🏻
ggmom HappyKids bir atak bitiyor birisi başlıyor resmen uyumamak icin direniyor çoğu zaman 6 aylık merakından uyumak istemiyor kanguruda ellerini falan sıkıştırıyorum anca öyle sakinleşiyor 😌
Yazannesi1 ly35 ay inşallah bebek arabasınıda sevmez oldu sürekli evdeyiz sanki hep böyle geçecek gibi geliyor 😕
ly35 Yazannesi1 öyle geliyor bende çok çektim gazdan ağlamadan. birde yenidoğanlar çok çabuk yoruluyor çok uyarana mağruz kalmamak için de ağlıyormış bebekler. loş odada kolik müzikleriyle kucağımda sallıyordum hafifçe sakinliyordu
Yazannesi1 brlmltm ben sürekli gazdan isyan eden bir anne 🤣 ama gerçekten göğüslerim bile son 15 gündür isyan ediyor bebeğim sürekli ama sürekli memede 🥺 dün 3 saat uyutmaya çalıştım uyuyor yatağa koyunca iki büklüm sıkıyor kendisini tekrar alıyorum yine meme yine gaz 🤣 burda tüm gaz postlarında kızlara soruyom tam hangi gün geçti diye 🤣 3 gün sonra 2 aylık oluyoruz ❤️
Serraesra brlmltm kesinlikle benim kızımda aşırı gazlı bi bebekti hatta kucaktan indiremezdik böyle resmwn biryeri kırılmış gibi bağırıyordu benim kurtarıcım gaz damlaları oldu eczanelerden temin edin her eczanede oluyor aşırı iyi bizim gaz sancimiz akşamları olurdu erken içirdim o yüzden
Minikoo 5 bucuk aylık oglum, yarim saat uyusun diye saatlerce salliyorum sabaha kadar hemde, biraktigim anda ağlıyor çatlayana kadar, en uzun uykumuz yarim saat. Deliricem artık şu yanına yatınca uyuyanlarda cocuk mu yahu ya da onlar cocuksa bizim ki ne😣
yaprak_34 Yazannesi1 sürekli süt içiyorsa ondan da gaz çok olur.ilk sütü sindiremeden ikincisini içiyor
Emineumut Yazannesi1 benim oglumdada gaz problemi çoktu ama bende eşimde ilaç çok verme taraftarı değildik.fizuoterapistiz ikimizde.ayaklarina masaj yapıyorduk çek uzay hareket yapıyorduk gazı çıkıyordu .sürekli bacaklarıyla oynuyorduk bizde ondan sıkılmıştik ama çok şükür o kadar gaz sorunu çekmedik.cok kötü oldugunda üç dört detayı geçmemiştir damla verdiğim.ama dediğim gibi ayaklarıyla oynayın hareket çok iyi insaAllah en kısa zamanda geçer
Hsny Yazannesi1 2. Aydan sonra çok çok azaldı çok şükür şu an 80 günlük olduk, bazen geceleri gazını bile çıkarmadan emzirip yatırıyorum. inşallah sizde gaza erken veda edersiniz.
Zeymen34 Yazannesi1 vallahi canım beniö oğlumda kolik bir bebek tam 3 aylıkken rahatlamaya başladı azıcık, ben tabi gaz için biogaia ve sap birlikte kullanıyordum rahtladı diye sab’ı bıraktık meğerse haya etmişim şimdide çocuk kabız oldu 10 gündür anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdi 4 doktor gezdik sonunda buldu çaremizi sab bırakmak hataymış yani böyle gazlı bebekler maalesef 6 ayına kadar sürebiliyor üzülerek söylüyorum seni çok iyi anlıyorum oğlum ağlarken bende ağlıyordum artık. Bir ay daha dişini sıkman lazım hafifletecektir emin ol zor iş gaz maalesef.