Milamoms merhaba, Bilgi istemenizi çok iyi anlıyorum, çünkü ben de zamanında sizin gibiydim.
ben haziranda İstanbul’da çizdirdim ve çok memnunum. 8 yaşında gözlük takmaya başlamıştım ve lens de uzun süre kullandım.
Lazer ile alakalı İzlediğim videolarda hep ağrımadığını söylediler ve ameliyatı farketmiyorsunuz bile dediler ama ben baya baya farkettim 🤣 hatta diğer gözüme başladığında allahım ben buradan nasıl kurtulurum, istemiyorum artık diye dedim kendi kendime 🤣🤣
sonra saçmalama, başladın artık, az kaldı diye kendimi sakinleştirdim 😆
Zaten çok kısa süren bir işlem, bende iki dkk sürdü sanırsam ama emin değilim.
ardından kalktım ve saate baktırdı ve 17:38 olduğunu görebildim resmen, benim için bir dönüm noktası diyebilirim.
normalde hemen ardından ağrı kesici veriyorlar ama ben emzirdiğim için onu kullanamadım, eczaneden parol aldık, ağırlar başlamadan bir tane kullandım.
çok sorun yaşamadım o gün, gözlerimi kapattım ve yattım. yine gözlerim hafif acıyordu ve yaşlar akıyordu ama sorun değildi.
ikinci gün çok fenaydı, gözlerim acıyor, başım çatlıyor. İkici gün iki tane parol kullandım ve daha da kullanırdım ama emzirdiğim için vazgeçtim ve dayandım.
üçüncü gün azaldı ağrı. Dördüncü gün ağrımadı.
yani aslında 2 gün dayanmak lazım sadece.
ama gerçekten çok çok değdi, iyi ki yaptırmışım gözlerimi, çok memnunum. Birinci ay kontrolümde 0.25 derecem kalmıştı ve daha da düzeleceğini demişti doktorum. Salı günü tekrar randevum var, ne diyecek görecem.
yani özetleyecek olursak, acıyor (bilmiyorum herkeste öyle mi) ama gerçekten değdi ve çok mutluyum. Yaşam kalitem arttı resmen.
daha fazla sorun varsa sorabilirsiniz 😊