Dvrn ruhpastasii şarkı işini ancak orda ses kaydetten kaydedebiliyorsun yoksa uygulama içi satın allar var ama ben genelde hep kaydediyorum müziği televizyondan telefondan açıp
Mom0911 ruhpastasii Allah Allah neden böyle oldu ki. Bende resimler çıkıyor şuan , sonra müzik ekliyorum
Derinsmommm Deletedmom0099 ben bunu nasıl düşünemedim bu zamana kadar 😳😳 boş yere uğraşıyorum bir sürü uygulamayla
theAna ruhpastasii ben kullanmıyorum ama quick diye bir uygulama var çok güzel yapıyor belki vardır iphone da diye yazıyorum. 🌸
ruhpastasii theAna Birde onu deneyeyim diğerleri olmadı peki istediğim şarkıyı arka plana koyabiliyormuyuz
Ysg0 ruhpastasii ya ben de şimdi uygulamayı indirmeye çalıştım ama yeterli hafızam olmadığı için indiremedim kullanılmayanlar klasöründeydi 🤯