2 aylık bebeğim hiç kucaktan inmez. Çok çok nadir olarak bazen uyanıkken kendi kendine duruyor. Böyle durumlarda onu odada yalnız bırakmak acaba olumsuz bir şeye sebep olur mı bebeğin güvenli bağlanmasını zedeler mi bilginiz var mı? Yanına al derseniz, kucağıma bir kere alırsam tekrar koyamam ağlıyor. o yüzden ağlamadan durduğu dakikaları kaçırmayıp işlerimi halletmeye çalışıyorum.