Yldrm3105 Kızlar 2 ay gecti doğum yapalı. Normal doğum yaptım fakat hala yoğun olmamakla birlikte sarı akıntı devam ediyor. Kaşıntı yanma ağrı vs yok. Başına böyle bı durum gelen var mı ?