hazelrya Benim kizim da cok gazliydi. Her sabah 1 cay kasigi toz kimyonu sicaknsuyla demleyip icerdim. Bir umut🤷🏻♀️ Baklagil yemedim bir sure, lahanadir, karnabahardir iste soda, kola filan icmedim, yemedim. Ama bunun caresi yok. Damlalar da oype pek ise yaramadi. Nerdeyse her sey gaz yapiyor. Secenekler kisitli. Yiyin her seyden. Yapacak bir sey yok. Cozum yok