Alyask benim bebeğimde uzamış sarılığı vardı, o yüzden karaciğer enzimleri yüksek çıkmıştı kan testi, ilk gittiğim doktor o kadar çok abartmış ki zannedersin çok mühim bir hastalığı var, başka bir doktora daha götürdüm bu kadar abartılacak birşey yok dedi, 2 aylık o zaman, yenidoğan bebeklerde bu tür seyler olabiliyor zamanla düzene girer dedi