Pamukhanim bazı bebekler tok yaratilisli olur bizim bı arkadasinda öyleydi yetmiyo diye çok uzuluyodu yediğinizde kusuyodu oda şimdi kocaman kız oldu
Bide sık sık vermeyin bekleyin acıkır elbet demekki çok yemeğe ihtiyacı olmuyo bı sağlık problemi yoksa zorlamayın bence çocuğu