Kızım 20 aylık sürekli mama mama deyip ağlıyor. Sofradan kalkıyoruz odaya geçiyoruz yine mama diyor 😒 mama dediğinde yemek versem yemiyor meyve veriyorum bazen atıştırmalık veriyorum onu da istemiyor az önce ne verdiysem istemedi kendini yere attı ağlıyor mama diye artık gerçekten ne yapıcamı şaşırıyorum. Var mı böyle bir şey yaşayan