Kbrdm
Ya ben ne yaparsam yapayım fayda etmiyor gibi. Ya da bebeğim mi çok boğazına düşkün çözemedim bu işi bir türlü.
1,5 aydır memleketteyim. Yaşadığım şehre de 1,5 ay sonra gideceğim. Kayınvalide yanında süt arttırmaya çalışıyorum yiyerek, içerek ama olmuyor. Moral bozuklugu çok yaşadığım için az geliyor sanırım sütüm.