3 buçuk aylık bebeğim. Doktor kesintisiz 4-5 saat uyuması lazım dedi ama en fazla bi saat uyuyor hareketlenerek uyandırıyor kendini. Ağlaması yok ama deliksiz uyumamasını takıyorum kafaya. Doktora gittim gelişimde kilosunda sıkntı yok. Varmı benzer durumu yaşayan tavsiyeniz nedirr