erzey geçen haftalarda bir akşam uyuttum hçbirşeyi yoktu gece 3 te öksürerek uyandı 4 e kadar 2 defa daha öksürdü ben biraz paniğim.hemen doktora götürdüm boğazı kızarmış dedi ilaç yazdı o gün arada öksürdü akşamına ateşlendi sabaha tekrar götürdüm.farklı doktora oda geceleri uyandıracak kadar öksürük varsa bronşit olmuştur dedi hemen serum verildi tahlil alındı hava taktı kanda enfeksiyon çıkmadı oyüzden antibiyotik vermedi Prednol iğne verdi ventolin hava verdi ama yine geçmedi öksürük sonra farklı doktora gittim oda antibiyotik başladı balgamı sökebilsin diye 10 gün uğraştım şükür geçti tekrar olucak diye aklım çıkıyor