Beybikolarr yapacağınız en ama en önemli tek şey bol bol su içirmek. Havalar çok sıcak. Doktorların 6 aydan önce verilmez demesini bu konuda dikkate almayın derim. Biz 3. Ayda enfeksiyon yüzünden başladık ki o zaman hava daha serindi. Su vermemekteki amaç emmeyi az yapıp yeterince beslenmesine engel olması. Siz tokken, uyku aralarında sık sık teklif edin. Geçecektir. Şu an 7 aylık bebeğim. Çişin kokusu az su verdiğin gün direk değişir. İlk sinyal çiş kokusu bence. Ona göre tedbir alırsınız. Çok geçmiş olsun