Duyguzeze Hanımlar bebeğim grip oldu geçen hafta cuma günü iyi toparladı sadece öksürük kaldı ama iştahlı olan çocuk şimdi hiç birşey yemiyor sadece beni emiyor ama doymuyor düzelir mi tekrar iştahı yerine gelir mi acaba çıldırıcam yoksa 😞
ErtugrulAnnesii Duyguzeze Geçici oluyor genelde tamamen iyileşsin tekrar düzelir iştahı merak etmeyin. Sevdiği şeyleri yapın zorlamayın soğumasın iyice yemeklere karşı