Güzel anneler kafam çok karıştı bebegım prematüre düzeltilmiş 4 ay 15 gunluk kronolojik 6 ay 15 günlük şimdi ben ek gıda ya yeni başladım once kabak havuc patates ayrı ayrı püre yapıp tattırdım o sebzelerde tadım bitti şimdi bigun kabak havuc ikisiyle çorba yapıyorum 2 gun içiyor 2 gun sonra kabak patates corba yapıyorum 2 gun de onu içiriyprum 2 gun sonrada havuç patates çorba yapıp içiriyorum zaten içiyo dememde yaklaşık 2 yemek kaşığı kadar içiyor gunduz corba akşam da meyve püresi veriyorum şimdi bundan sonrada kabak havuc pirinç ilerlemeyi düşünüyorum dogrumu yapıyorum acaba etrafımda beni yönlendırecek kimse yok yardım ederseniz memnun olurum