Den1z Oglum hastaydi ve bulasiciydi hastaligi o sirada mememi isirmisti emerken suan bana bulasmis mastit olmusum . sorum su oglum gecen hafta antibiotik kullandi simdide doktorum bana yazdi 1 hafta kullanacagim emzirmemde bir sakinca varmi.
Siem23 Den1z merhaba 3 ay önce mastit oldum 10 iğne (antibiyotik ) kullandım doktor emzir dedi eğer huzursuzluk yaparsa bu memede diğerini emzirirsin dedi yani ben emzirdim
Metehan123 Hangi antibiyotigi verdi ki dr bildigim kadariyla emzirenler bi amoklavin bide agumentin kullanabiliyo
ugurmirac Metehan123 amoklavin kullanabilirsiniz bende emzirirken kullandım, sadece yinede tedbir olsun diye üç dört saat emzirmiyordum
ASYA123- Metehan123 Hangi bölüme gittiniz..benimde sağ göğsüm un ucu iltihabli emzirdikten sonra sızlıyor saatlerce.
ugurmirac Eğer üstünüz bulanık değilse etkilenen memeyi emzirin emzirmezseniz içeride süt birikir ve abseleşir
Metehan123 ASYA123- ben 40 derece atesle acile zor yetistim acildeki dr dedi benimki iltihapli oldugu icin sutu sagip dokmustum