Merhaba bebeğim 5 aylık birden ateşi yükseldi 38 bir sıkıntısı yoktu bir günde 3 defa çıkınca doktora gittik ve antibiyotik yazdı 4 gündür kullanıyorum ama öksürüğü başladı balgamlı burun tıkanıklığı var evde ne yapabilirim ne önerirsiniz tekrar ateş olmadı ama şikayetlerimiz arttı tecrübelerinize ihtiyacım var