Anneler merhaba 2 aylık oğlum var 1 aylıkken sürekli kaka yapıyordu memede bile 4 5 kez günde yapıyordu ama şu sıralar 2 3 günde bir yapmaya başladı kilo mu alıyor acaba birde ıkınıyor kızarıyor ayaklarını karnına çekiyor ve ağlyor uykuya dalamıyor sürekli ama kaka yapıcakmış gibi ama yapamıyor yaptığı zamanda cıvık yani katı değil ama neden öyle kızarıyor neden sürekli ıkındıktan sonra ağlıyor anlamış değilim ne yapmam lazım çokta zorlamak istemiyorum kaka yapsın diye insanlar kulak çubuğu ve zeytin yağla türt diyorlar ama ellemiyorum başına gelen var mı