Merhabalar 7 aylık bir bebeğim var Allah izin verirse 1 yaşına geldiğinde çalışmayı düşünüyorum .Bakıcıya verip iki yaşında da kreşe vereceğim .Maaşımın neredeyse hepsi bakıcıya gidecek ama uzun süre ara vermek istemiyorum .Canımı sıkan işin yoğun olması mühendisim ve iş güvenliği uzmanıyım çalışırken gece 11 de eve geldiğim oluyordu maalesef . iki üç ay hiç izin kullanamadığımız dönemler oluyor iş yetiştirme durumda ve o izinleri de kullanamıyoruz .(parasını alıyoruz ) yani bebeğimi neredeyse hiç göremeyeceğim bu konunun onda derin yaralar açmasını istemiyorum .Eşimde yoğun çalışıyor ama onun en azından haftalık izni var .Çocuğun psikolojisi bozulur mu bilmiyorum keşke devlette çalışsaydım ,başka ülkede yaşasaydım Veya özelde insanca işler olsaydı .Türkiye’de çalışma koşulları çok ağır .Bu konu canımı çok sıkıyor .Benim gibi anneler var mı nasıl zaman ayırıyorsunuz ? Çocuğum ilerde annesiz gibi mi büyümüş olur benimde annem çalıyordu ama memurdu cmt pazarı vardı ve 5 de çıkıp geliyordu .